“Υλοποίηση προγράμματος Σχολικής Διαμεσολάβησης”

Η συμμετοχή των μαθητών σε προγράμματα σχολικής διαμεσολάβησης έχει αποδειχθεί ότι αναπτύσσει κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες, όπως η ενσυναίσθηση, η ενεργητική ακρόαση και η υπεύθυνη επικοινωνία. Ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοαποτελεσματικότητα, καθώς τα παιδιά μαθαίνουν ότι μπορούν να επιλύουν τα προβλήματά τους ειρηνικά.

Ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις του Δημοτικού, η εκπαίδευση στη διαμεσολάβηση λειτουργεί προληπτικά, θέτοντας τις βάσεις για υγιείς κοινωνικές συμπεριφορές σε βάθος χρόνου. Σε επίπεδο σχολείου, η εφαρμογή προγράμματος σχολικής διαμεσολάβησης συμβάλλει στη βελτίωση του σχολικού κλίματος στη μείωση των εντάσεων και των παρεμβάσεων τρίτων και στη δημιουργία κουλτούρας διαλόγου, σεβασμού και δημοκρατικής συμμετοχής.

Για τους παραπάνω λόγους, υλοποιήθηκε πρόγραμμα σχολικής διαμεσολάβησης από τον Δεκέμβριο του 2025 στο Γ2 τμήμα σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό τάξης κα. Βιβή Ξενούλη,  τη σχολική κοινωνική λειτουργό  και άλλων υποστηρικτικών δομών, προς όφελος των μαθητών και της ευρύτερης σχολικής κοινότητας.

Τη σχολική χρονιά 2025-2026, μπήκαν οι βάσεις του προγράμματος, ενώ έχει προταθεί η συνέχιση υλοποίησης του και την επόμενη σχολική χρονιά.