Μια όμορφη γιορτή γεμάτη χαμόγελα, ενθουσιασμό και όμορφες στιγμές έλαβε χώρα στο σχολικό μας χώρο από την Γ Δημοτικού τάξη με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της τάξης κ. Βίγλας Κλεοπάτρας και κ. Ακριβής Ξενούλης.
Μέσα από κοινές δράσεις και δημιουργικές δραστηριότητες η γιορτή μας αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για τους μαθητές να βιώσουν στην πράξη τις αξίες της συνεργασίας, της ομαδικότητας του αλληλοσεβασμού. Επίσης ενίσχυσαν τους δεσμούς τους, καλλιέργησαν το πνεύμα της αλληλεγγύης και ανακάλυψαν τη χαρά της συμμετοχής και της συλλογικής προσπάθειας.


